Selasa, 14 Julai 2009

PETANG TUE..

`Zmn la ni,xkra anak sapa,tok imam ka,ckgu ka,apa ka,law nk jdi xketahwan,xketahwan jgk…bnda nie sbnrnya xbleh slah mak bpak ja..ada kdg2 2 mak bpak yg dh ajr,dh tunjuk teladan yg sebaik mgkin dh kt anak2 tp anak2 yg ktegaq…bnyak lani,dpn mak bpak ok ja, pjak smut pon xmati tp bla kt blkg..ngan kwan,pa yg mak bpak ajaq sumanya tah p kmana…depa p buang habehhh…sedih p.lang tgok bdak2 zmn la ni...`

Smgat pak lang bercakap ptg tue…skali skala ada ruang bersembang ngan gnersi2 lma ni mmg seronok…bnyak bnda yg depa kongc,xtrkcuali pndpt depa sndri…aku ska org mcm pak lang…org yg slalu mmbngkitkan satu isu yg ptut diambik piker dlam2….

Aku xbnyak mnyampuk ptg tue…aku dgrkan aja psal ada stgah bnda yg p.lang ckp kna betoi atas btag hdung aku sndri…hmmmm……krg2 termuhasabah lg diri aku ptg tue..

p/s: berubah lah kamu wlaupun sdikit kearah kbaikan….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.