Rabu, 24 Februari 2010

Sumpahan keturunan..???



Angpa pcya dgn smethg2 yg berunsur mistik??aku xtaw bg org len..tp bg aku seniri,aku xmenafikan yang dunia ni wujud banyak unsur mistik…lebih sedap lagi…kuasa spiritual…

“spirit2 of the coin,come to us and show us who u r “, ok2.2 bebel…

Dari muda smpai la lani(yg xbapa nk muda=) ),mcm2 bnda yg aku dh jumpa yg makin meyakinkan aku dengan kewujudan kuasa mistik.

Seram atau x…..mistik atau realistic…bila……………………;

(a) Hujan yg lebat lansung xterkena walau setitik kat tubuh yang berada di tengah2 hujan….

(b) Dapat menduga kehadiran orang yang jauh tanpa diberitahu…..

(c) Bayi yang dikandung 9bulan,tiba2 hilang….

(d) Tua uzur yang selera makan mengalahkan selera seorang lelaki gagah perkasa……

(e) Mata yang terpejam tapi dapat melihat segala perbuatan………

(f) Melihat mereka yang sudah lama pergi muncul pada keheningan malam……………….

(g) Dll…(ketika ini jam menunjukkan jam 3pagi)...

Angin meniup sejuk tulang temulang…langsir beralun ayu…tingkap terbuka luas…menampakkan kegelapan di luar sana…telinga menangkap bunyian yg kurang enak didengar pada ketika malam….

Makin lama….makin kuat terasa bunyian itu……

makin… kuat…

makin…. jelas…

makin…..nyata…..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

woi mamu…slow sket la tidoq tue..berdengkuq srupa menyanyi plak…

aiceh…..=P

p/s: engat..kita xnampak depa…tp depa nmpak n selalu ada sekeliling kita.

Jangan pandang…pejam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.