Sabtu, 12 September 2009

Masa depannn….


Mlm td….ngah asyik gsok2 mta (pas tertido dpn note ptv),tret tet2…bnyi la nada sememes(sms) mengvibratekan aku pnya meja…aku pn mncpai nponku dgn tgn mraba2..(xbapa nk sedar elok g)…aku bkak inbox…msj dri sorg kwn baik aku upanya…dh lma xmsej dia…yala,dh msg2 cbuk dgn keja msg2 smpi lnsg xsmpt nk cntct….

Meh nk share kan sket msej dia…(tanpa editing,original malii)

‘wht do u think bout future..?..its a prblem or people dream to succes..sometimes its GIVE a burden when fail..evry people has a dream..dream a succes people in the world..life not a novel..but sometmes the story in novel same the people life..love to succes..sometmes not all people get the their dream..bila kita mnghrgai sesuatu peluang yg dberi utk mncapai impian kita,HARGAILAH peluang itu..krna x smua mnusia mndpat peluang kedua dlm hdupnya…anggplah ksusahan skrg ni adlh jln untk kta mncapai impian..mncpai impian ibrt mndaki gnung..ssah n bnyk cbrn smsa mndki,hny yg sbar dan kuat sja akn brjya smpi ke pncak..d pncak i2lah trdpat pmndgn yg indh..i2lah impian kita utk mnkmati hdup yg indah stlh kta bnyk bkrban dmi msa dpn dan impian..knkmtn akan kita rasai stlh kita mlalui kskitan..knkmtn mlalui ksakitan adlh lbh brhrga dan mnis utk kita nkmati…..PETIKAN DRI ISI HATIKU YG XBLEH TDO SBB PNS KRN KPAS ROSAK..BI X PNDEI..=)’

Bkn bhsa yg dnilai…tp isi yg cba dberi….aku fhm pa yg dia cba nk bgi….apa yg dia cba nk kongc…

Msa dpan……hmmmm…..sesuatu yg XPASTI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.