Sabtu, 10 April 2010

obsesiSensitivitiMimpi


Kusut..seperti ada bongkah batu besar menghalang minda dari beroperasi sempurna.

Malam lepas ada mimpi. Mimpi pelangi datang dan pergi… harapkan dapat la menjangkaui reality tp cehh…mimpi sama sja seperti reality…reality pelangi yg dtg selepas hujan dan tba2 hilang dri pandangan…sekejap ja..xsempat pon menikmati keindahan yang terhidang. Balik2..hujannn.

Malam semalam…tido aku pnjang…mungkin sengaja terjadi dek kerana mimpi belom tersempurna episodnya lagi..kali ni..tergantung lagi tnpa dpt dsudahi…meninggalkan aku terbalut tebal dengan misteri..membuatkan lelap mataku berbantalkan teka-teki…harapkan hepi ending storii…tp..asyik2 tegntung n tergntung lagi…balik2..kna smbg bermimpi lg..

Malam ni…aku hrapkan mmpi 2 xdtg lgi..biala tergantung dri aku terus mengharapkan ending yg xpasti..

p/s: sedap mkn kfc dri tgok rempit v#....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.