Sabtu, 19 Mac 2011

RasaItuKosong



Rasa kosong!! Kepala kosng!! hati…perasaan…walaupun berulang-ulang kali aku cba nak mencari dari sisi manakah ianya berpunca rebak…aku masih gagal mengenalpasti..aku rasa setiap saat yang berlalu seumpama lansung tiada isi….sia2 aku hanya membiar masa berlalu pergi…aku rasa seakan ada sesuatu kehilangan dalam setiap apa yang aku miliki…dah ku cari tapi tidak jua aku ketemui…

Yaa,,sepi…itu aku rasai saat ini…


namun kekosongan ini mungkin sesuatu yang perlu aku syukuri,..kerana dengan rasa kekosongan ini membuatkan aku bergerak untuk mencari makna diri….membuatkan aku mentafsir menilai kekhilafan dilakui…

.......pasti hidup ini ada ketika sunyi….......



p/s: dalam hidup tiada sesuatu pun yang kekal..gembira kau rasa, xlah lama…sedih kau rasa,bukanlah selama2…selagi mana kau berusaha utk sesuatu yang tidak sia2…dan selagi mana kau percaya yg usaha kau tidak sia2…selagi itulah hidup kekal sebagai “kehidupan”.

1 ulasan:

  1. hidup ini aku sifatkan sebagai ekspedisi pencarian. pencarian apa sahaja. apa sahaja yang kita mahu.

    BalasPadam

aku juga pendengar.