Rabu, 19 Mei 2010

semburanItuSakit

Kita xakan menyedari berharganya sesuatu hingga kita kehilangan sesuatu itu...senario biasa bagi sebuah pentas dinamakan kehidupan...

Perbuatan tanpa pertimbangan rasional mengusulkan kekesalan...tabiat biasa pelakon pentas kehidupan...

“Xpernah sesaat daku meragui apa yg telah daku temui...slama ini

Xpernah sesaat daku menyesali apa yg telah aku nikmati...apa ku alami...

Selagi hayat dikandung badan...

Xkan ku menyerah kalah..

Walau mimpiku musnah.. harapanku hancur...sayapku patah...kanku pancarkan cahaya seperti pelita ke serata dunia yg gelap gelita..

Sehingga hembusan nafas yg terakhir....”

aku mx maaf jika post2 aku yg lalu dan lpas2 bnyak berbaurkan perasaan diri aku sendiri...sehingga aku kadang terlupa dan lalai untuk cuba menjengah perasaan dan rasa diri org lain..aku mx maaf..kekhilafan itu mungkin disengajakan tanpa sedar..dan mungkin jga secara sedar tp dipengaruhi keegoan yg smmangnya ada dlm diri...orang bijak mencari jalan,org malas mencari alasan..berjuta.

p/s:kelam kabut kusut membusut..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.