Sabtu, 31 Oktober 2009

slah ka..???

Salah ka utk mengakui smething yg kita mmg xpenah tawu..???
Aku egat lg pesan cikgu,kalau xtawu,kna bertanya…
Pesan ayah,Tanya klau xtaw…
Pesan yamin,klu xthu jgn wat2 thu…
Kan ka suma tue bawak 1 erti…kena akui klau xtawu…kna tnya klu xtawu….biar tahu dari bertanya.
Dunia ni dpenuhi pelbagai perkara..dari sekecil2 kepada sebesar2 perkara…
Bnyak bnda yg mmungkinkan seseorg 2 utk tawu suma bnda…..
mustahil…klu ada org yg tawu suma bnda…
Tp xmustahil ada org yg wat2 tawu suma bnda….
Benda yg paling besar pon bermula dari komponen paling kecil…
Inikan pula kehidupan….
Yg tersirat tersurat berjuta2 atau mungkin lebih lg persoalan…kecil dan besar…remeh dan penting…pelbagai….versi dan variasi…
Aku Cuma nk pham…
Aku Cuma nk tawu…
Persoalan yg kecil….
Nk mengenali sesuatu yg aku mmg xtawu…..
Salah ka aku..??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.