Isnin, 13 Julai 2009

hilang...

dh lma rasanya jari jemari xmenyentuh pena untuk tinta berbicara...
masa dan keadaan begitu menyulitkan aku untuk melayarkan tinta2 baru...ya mungkin ideanya begitu banyak sekali...namun,tiada ruang untuk aku menzahirkanya di ruangan ini....
alhamdulillah...bermula sudah semester baru...dunia yg agak baru untuk aku tempuhi...dalam tempoh yang masih muda ini...tanpa mereka2 yg sering ada bersama aku pada ketika2 lepas...
berkata soal suasana baru,aku xpasti samada ini sesuatu yang agak menggembirakan daripada dahulu ataupun mungkin lebih saja kias bagusnya dari realiti sebetulnya..aku xtahuu...
pinta izinku agar ditetapkan kuatku untuk menghadapi,untuk memperoleh sesuatu dalam hidup ini....

amin..


p/s: yang nmpak,mungkin bukan sebenarnya hakikat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.