Rabu, 15 April 2009

xsepatutnya mcam tueeeee


Semalam ari jadi mak….untuk pertama kalinya sepanjang 20 thun aku hdup, bergelar sorang anak,smlmlah kali pertama aku melafazkan kata-kata’selamat hari lahir’ kat mak….masyaallah,teruknya aku….

aku egat lg,setiap kali smpainya ari lahir aku,mak akan sambut hari tu dengan bacaan yassin di awal paginya.mnjelang tghari,menu2 masakan kgemaran aku terhdang sedia kat atas meja…mnjelang petang,bihun goreng@laksa menjadi juadah……anak2 jiran aku pnuh bekerumun kat umah..meriah jgk masa 2…..

mak……

‘abg xpenah bwat mcmna yg mak bwat kat abg……trok sguh abg…abg mx maaf mak..’

P/s; sesungguhnya syurga dibawah tapak kaki ibu. Nilai kembali diri,lakukan apa yg sepatutnya seorg anak perlu lakukan.sementara masih ada waktu………

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku juga pendengar.